2018. július 9.

Azoknak akik már ismernek és akik még nem

Ezelőtt 6 évvel lettem a blogger közösség tagja, az első 4 évet  végignyomtam aztán kisebb nagyobb szünetek álltak be az aktivitásomban. Végül ahogy a blogger közösség egykori önmaga az én bloggerina énem is épp úgy szűnt meg. A blojaim felét töröltem, csak azok maradtak meg amikkel kezdeni is akarok valamit a jövőben. Aztán elkezdődött a gimi és kénytelen voltam belátni, hogy hiányzik az írás. Először 2 fanfictiont írtam a koleszes barátaimnak, majd az addig csak a telefon SD kártyáját látott történetemet, a Zúzmarát,úgy döntöttem ideje formálgatni. Publikálni ugyan nem publikáltam csak most nyáron. És az előtte futó történeteim azóta is szünetelnek sajnos, mert ez a történet olyannyira személyes kedvenccé vált az évek során, hogy a lehető legtöbb figyelmet szeretném neki szentelni, ha leülök írni.
Akkor mégis miért ez a blog? - kérditek. Egyszerű. Szeretném feléleszteni a blogger közösség maradékát és ha a régi birodalmunkat nem is de a romokból egy mentsvárat építeni. Ehhez pedig szükségem van egy saját platformra, nevezzük úgy, személyes főhadiszállásra. Nem csak az eddig kirakott történeteimet vagy az új részeket akarom reklámozni, de segíteni a kezdőknek, inspirációt és írás tippeket adni. Tervezek továbbá interjúkat készíteni eddig megismert nagyszerű bloggerinákkal. És remélhetőleg egy két ajánlót is közbe fogok tudni szúrni a blogger világból. természetesen az is előfordulhat, hogy egy - két személyesebb tartalom is megjelenhet majd a blogon, de ez majd idővel alakul.
Nem ígérem, hogy nem lesznek váratlan eltűnések vagy szünet, de szándékaimban áll működtetni az oldalt olyan tempóban és irányelvekkel, ahogy csak tudom.

Köszönöm ha betértél, körülnéztél, elolvastad ezt a bejegyzést esetleg mást.

Üdv, Martina
aka Majra Loranch

1 megjegyzés:

  1. Nem is tudom, hogy hány éve nem iratkoztam fel egy blogra sem, tényleg nagy ötlet ez a kezdeményezés! :)

    VálaszTörlés