2018. augusztus 28.

Mikor már saját kihívásba kezdek - avagy Retró kihívás!

A blogon már láthattatok két kihívást, az egyik az Alternatív érettségi arra szolgált, hogy kicsit megismerjetek engem és a múltamat, a mostani nyári Tag-es kihívás pedig az én kicsit sem érdekes nyaramat foglalta össze. De pontosan mit is értünk kihívás alatt? Itt a wikiszótárt hívom segítségül:

kihívás (főnév)
Példa mondat: Nagy kihívás volt számára az új projekt.
1. az, ami próbára teszi az ügyességünket, képességünket vagy hozzáértésünket.
Eredet [kihívás < kihív + -ás (főnévképző)]





Azért mindenkinek be kell látnia, hogy ebben az egészben körülbelül annyi lehetett a kihívás, hogy időt szántál rá és gépeltél, netalán kerestél a több ezer kép közül egy oda illőt, ami neked is tetszett. Valahogy az embernek nem ez kellene, hogy legyen a kihívás. Épp ezért szemét leszek veletek, és megpróbálok elindítani egy kihívást ami tényleg KIHÍVÁS. Mi lenne ennek a lényege? Kicsit megdolgoztatnánk író barátainkat, a kreativitásukat és nem mellesleg írói kézségüket. Mire akarok én kilyukadni? A kihívás során megadok nektek három számot, ti pedig drága kihívottak írtok rá egy songficcet. Szemét vagyok? Talán. Félre értés ne essék, én csak egy kis játék lehetőséget kívánok, az más, hogy ki él vele. Na de akkor lássuk a dolgok menetét.

Szabályok/Menetrend:
  1. Köszönd meg a kihívást annak aki kihívott! (Tudom, hogy alap dolog, de attól tartok jobb ha leírom.)
  2. A kapott számok közül (egy a 70'-es egy a 80'-as egy pedig a 90-es évekből) választassz egyet, amire írsz egy jelenetet, egypercest, novellát, a bátrabbak akár felhasználhatják egy fejezet megírásához is. Csak fontos, hogy jelöld meg a kihívást!
  3. Válassz te is három dalt a fent leírtak alapján.
  4. Hívj ki öt embert.
  5. Ha kész a történeted légyszíves küld el nekem! (linkeld chatben, keress meg facebookon stb.)



Na ez azért már inkább kihívás nem? Na de nem akarom senki idejét vesztegetni. Jöjjenek a jelöltjeim. *ördögi kacaj*



  • Giger, a Grace Kelly után úgy érzem, ebből nem maradhatsz ki.
  • Szia Petra! *integet*
  • Drága Maja azt hitted megúszod, igaz?
  • Lily téged sem hagyhatlak ki a jóból!
  • Thea most csak azért is megidézlek ide! Őszintén kíváncsi lennék mit tudsz ebből kihozni. 
A többiek se búslakodjanak, akinek van kedve nyugodtan csatlakozhat, ha nem is most egyszer kénytelenek lesztek. *muhahaha* Jó szórakozást mindenkinek! És mielőtt el nem felejtem, az ihletbombák.






Ó azok a 70-es évek!



Ó azok a 80-as srácok!


Ó, hello 90-es évek!



Üdvözletem,


5 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik az ötleted, és mindenki nyafogása ellenére (a sajátomat is beleértve) csak azért is meg fogom próbálni! Köszönöm a jelölést, igyekszem kitalálni valamit ^^
    Puszi: Lily

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Már várom, hogy mi fog kisülni belőle. :D

      Törlés
  2. Nem feledkeztem ám meg róla, főleg, hogy még reklamáltam is. :'D
    Épp most készül a songfic, de ne tudd meg, min mentem keresztül, mire sikerült választanom, mindegyik kedvenc. :'D

    VálaszTörlés
  3. Mi ez a szutyok? Inkább zárd be, amíg nem késő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit keresel még itt? Inkább lépj le, amíg nem késő...

      Törlés