2018. augusztus 28.

The Sunshine Blogger Tag

Már megint anyaszomorító írópalánta vagyok, mert egy újabb kihívást és nem részt kaptok. Kihasználva a nyár utolsó napjait kaptok egy kis visszaemlékezést. Köszönöm a kihívást Hallósy Kincsőnek, remélem nem okozok csalódást!

SZABÁLYZAT: 
1. Köszönd meg a díjat annak, aki megjelölt.
2. Válaszolj a kérdéseire.
3. Írd meg, hogy milyen terveid vannak az idei nyárra.
4. Jelölj meg 5 bloggert.
5. Bombázd meg őket Te is 5 darab kérdéssel.

1. Voltál/mész nyaralni a nyáron? Ha igen, hova?
Nem nem voltam és nem is megyek, egy órára lakom a Balatontól és elég sok fürdő van a közelünkben, bár idén se jutottam el fürdeni a zuhanyzón kívül máshova.

2. Mit szeretsz a nyárban?
Nincs suli, délig alszom, többet tudok írni/olvasni/sorozatozni (elméletben), többet lehetek a kutyáimmal, több időm van önmagamra és a barátaimra (szintén elméletben).

3. Vannak kifejezetten kedvenc nyári olvasmányaid/filmjeid/zenéid?
A nyári playlist inkább jellemző rám, pl.:

4. Ha nyaralni mész, inkább lazulsz vagy elindulsz felfedezni mindent a közeledben?
A helyzet a következő: én szívem szerint turistáskodnék, a többiek pedig inkább csak pihennének. Épp ezen 1-4 arány miatt lehetetlen kivitelezni a dolgokat.

5. Jársz fesztiválokra?
Ami azt illeti, sosem voltam egyen sem. Koncerten igen, de nem fesztiválon. Majd egyszer.

A nyaramra vonatkozó tervek hellyel - közzel bejöttek. Kész az 50 órám fele, kijavítottam a Zúzmarát *próbáltam*, visszatértem a blogger világba, túl vagyok három néptánc fellépésen, és sikerült összehozni egy találkozót barátnőmmel. Utóbbiért aranyat érdemlek, mert nagyon elfoglalt egy leányzó.

*Dobpergés* Jöjjön az én öt kérdésem:
  1. Szerinted mi az abszolút kötelező nyári film, amit mindenkinek látnia kell?
  2. Csatolj egy nyári örökzöld slágert! (Ne legyen fiatalabb a 90'-es éveknél!)
  3. Mi lenne az álomnyaralásod?
  4. Hol nem jártál még Magyarországon belül kirándulni/nyaralni ahová szívesen elmennél?
  5. Rakj ki egy képet magadról ami idén nyáron készült.
Kabai Krisztina, Thea Blanchet, Alexandra Lia Smith, Maja Tankwell és Nadin Tinger ezennel kihívlak titeket egy kis nyári tag-re. Várom a válaszaitokat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése